söndag 24 november 2013

Hurra! Idag är livet underbart!


Hurra, idag är en fantastisk dag! Jag har en underbar träningsvärk i alla muskler som man använder när man bär sin bästa väns möbler och prylar när hon flyttar, och varenda rörelse jag gör resulterar i ett litet stön och en påminnelse om hur roligt vi hade igår. Jag har sovit jättegott i natt (tack igen till flytten) och började dagen med finfrukost med tidning och levande ljus. Jag ska plugga statistik till en tenta som alla säger är jätteenkel, så jag behöver inte ens vara stressad när jag pluggar utan kan bara sitta och njuta över hur välplanerad och duktig jag är. Utomhus skiner solen och i eftermiddag har jag en långpromenad inplanerad. Hela jag vill ropa HURRA! högt så att hela världen hör och förstår hur underbart livet är idag! :)

2 kommentarer:

  1. Härligt! Hoppas din söndag blev bra och att du njöt av den mindre stressiga dagen :)

    SvaraRadera
  2. Det gjorde jag verkligen, tack :)

    SvaraRadera