tisdag 5 mars 2013

Vårkänslor!

I fredags var nog första riktiga vårdagen. Det var strålande solsken redan när jag steg upp vid sju, och mitt leende var brett när jag cyklade till skolan. Det kändes som att jag ville krama hela världen! På vägen hem från skolan tvärnitade jag i nerförsbacken ner mot Kung Oskars bro, för där i vägkanten blommade vintergäck!
 
 
Helgen tillbringade jag i Halmstad, med löprunda med mamma på lördag förmiddag. Vi satte på ol-skorna med ståldubb eftersom det fortfarande var ganska isigt uppe på Galgberget och det kändes väldigt bra att ut och springa förmiddagen så vi hade resten av dagen kvar. Vädret var inte så skoj, men vad gör det?
 
I söndags följde jag med Markus och hans familj till Tylöhus och åt brunch, fint må jag säga. Där fanns mycket god mat och dessutom ett dessertbord som jag provade mig runt, sedan behövde jag inte äta mycket mer den dagen ;)
 
Lite dessert är aldrig fel, mycket dessert är ofta rätt det också
 

1 kommentar:

  1. Lovely!
    sv: Åh, tack så väldans mycket kära du för din så fina kommentar! Så glad jag blir, verkligen.
    Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera!
    Onsdagskramar. ♥

    SvaraRadera