torsdag 31 januari 2013

Ödets ironi?

Jag köpte som sagt träningskort i förrgår, och jag hade planerat in att komma igång med träningen. Men både igår och idag har jag istället vaknat med ont i halsen... Det blir inte värre än så, lite trött och hängig men inte värre än att jag inte märker det när jag är inne i något annat (som att måla en jättefin bild av inflammationsförloppet, det är så mycket roligare att plugga när man får rita och använda färgpennor!).
Därför har jag inte tränat varken igår eller idag, och det blir ingen träning imorgon  heller. Förhoppningsvis knallar jag iväg till gymmet på lördag förmiddag, det går ju att köra ett lugnt pass. Och lite vardagsmotion får jag ju eftersom jag cyklar överallt och Lund är, tvärtom min föreställning när jag flyttade hit, INTE platt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar