måndag 28 januari 2013

Helgens träning och en bra dag idag

I helgen njöt jag av att vara ledig! Inget dåligt samvete över en på tok för tjock bok som inte blivit läst, bara ledig.

Lördag förmiddag bjöd på gym med mamma och Emma på F&S i Halmstad. Jag passade på att bli medlem (100 kr för ett år) så nu kostar varje träning lite mindre. Jag ska ta och överväga ett klippkort, åtminstone till sommaren när jag är hemma igen. Igår söndag blev det 40 min promenad med Emma i vårt lagom raska prat-tempo (jag gillar känslan att gå om folk samtidigt som vi båda pratar obehindrat!), enligt mätning på jogg.se gick vi 3,7 km.

Idag har jag börjat termin 4, det har varit en trevlig dag. Jag har bland annat blivit uppmanad av kursansvarig att skaffa twitter, det är så hon kommunicerar ut info till oss (!). Fika med Fredrik och Karro på AF-borgens fik och lite shopping av nya block och pennor, telefonprat med både farmor och mormor samt uthämtning av paket innehållande planscherna jag beställde från Naturskyddsföreningen (fjärilar och ugglor), bra dag helt enkelt!

Kram =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar