tisdag 29 januari 2013

Första steget är taget

Idag köpte jag träningskort på Gerdahallen här i Lund! Jag har hållit till på Friskis och Svettis förut men det gör ju ingen annan jag känner. Jag tänker att om jag har träningskort på Gerda, som ligger ca 200 meter från BMC där jag håller hus om dagarna, kan jag träna i samband med skoldagen och eftersom alla andra också tränar där kan vi släpa dit varandra. Karro verkar på, så detta kan bli jobbigt (träningsmässigt alltså. Jag har inget emot Karro, tvärtom! Utom att hon har en förkärlek för aerobicspass... Det finns en anledning till att jag sysslar med en sport där man springer i skogen utom synhåll så att ingen ser min koordinationsförmåga svika mig).

Eftersom jag inte hann med att träna idag (jag vet, pioriteringsfråga) så fokuserade jag extra mycket på att använda magstödet idag på kören. Skulle bli lite nöjd med mig om det känns lite imorgon. Blir nog nöjdare om det inte känns vid närmare eftertanke :P

Fruktsalladen till frukosten är skuren och står i kylen, jag säger godnatt.
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar